söndag 16 maj 2010

I'm Back Bitch!

;)

Livet är i denna stund underbart och jag önskar att jag kunde få behålla den här känslan resten av livet. Känslan av välbehag, glädje, lycka, kärlek och bara så full utav hopp och livsglädje!
Befinner mig i Östersund denna helg till ära och gör allt rätt istället för att failar fullkomligt som förra gången jag befann mig i denna stad. Skillnaden då mot nu är att jag då tvingats åka hem från USA till sketna Östersund och att jag nu åkt hem av egen vilja för att hälsa på alla jag håller varmt om hjärtat. Så då är det i och för sig svårt att misslyckas med de senare konceptet.

Flippad utgång igår i vanlig ordning och det är ju så HÄRLIGT att vara full i en stad där ingenting är off limits och målet med kvällen är att bli fullast och ha roligast <3 Så stureplansbratsen kan slänga sig i väggen och dra nåt gammalt över sig! Längtar redan till YRAN som jag vet kommer bli fantastisk. Snälla gode gud låt mig vara ledig från jobbet den veckan! Det är söndag kväll och jag känner att jag hunnit med det jag tyckte jag skulle hit och göra. Umgås med mina bästa, tokfesta, spendera tid med familjerna och bara ladda batterierna. Känns som att i morgon är en extradag som jag inte trodde att jag skulle få så att få spendera den med Linn Rödén som för övrigt är den bästa vännen man kan ha... ja, kan jag vara gladare? :)

Ser fram emot att åka hem till stockholm i morgon och återigen packa upp väskorna på Lilla Essingen. I'm loving it! Jobbet går riktigt bra. Har världens skönaste arbetskamrater och trivs som fisken i vattnet som man så klatschigt säger :) På tisdagar spelar vi Korpenfotboll och på helgerna festar vi ibland, jag gillar icahäng! Har börjat kommit igång med bra kost och regelbunden träning på gymmet så det känns toppen (även om man blir less att man inte ser resultat efter en dag, typ). Stockholm hade inte varit detsamma om jag inte bott med Stephanie, man vet att man har en trygg famn att komma hem till efter en dag på jobbet!! Annars hänger jag rätt mycket med Elina på min fritid, its a dude.com kinda thing!! :) Lilla Essingen är ett underbart område att bo i och jag har en känsla av att denna sommaren kommer bli något alldeles extra.

Det blev klart i förrgår att jag kommer att FIRA ännu en MIDSOMMAR I NEW YORK! Totalt fantastiskt, underbart och glädjen är FULLKOMLIG! Att ännu en gång få vandra manhattans gator, chilla i central park, titta på de gula taxibilarna, skåla med cranberry vodka om nätterna med kortkort och high heels, spendera tid med mina två underbara amerikanska familjer, bränna alla mina besparingar på den fantastiska shoppingen och kunna ta en kaffe on the go på Starbucks och äta brunch med mimosas på ett utav alla de trendiga uteserveringarna i west village. ÅH, GE MIG JUNI Nuuuu!!!! <3

Ja, det var väl det jag hade på hjärtat just nu! Man ska ju dela med sig av vad man känner och idag kändes som en bra dag att göra det! Jag har bestämt mig för att hitta tillbaka till den positiva människan som gömmer sig där inom mig och njuta av varje dag. Sluta upp med att bry mig om små obetydande saker och uppskatta det jag har!

Sen vill jag även uppmärksamma att jag har några utav de absolut vackraste själarna runt omkring mig och berätta hur tacksam jag är för det! Linn Rödén och Lovisa Jonasson, de är mina ansikten på ordet vänskap. Vissa perioder hörs vi mer än andra och andra gånger kan vi vara delar utav olika världar men ni ska veta att ni betyder otroligt mycket för mig och att jag uppskattar att ni alltid varit er själva och att ni alltid fått mig att må bra! <3

En puss på en buss och en godnatt till en katt! Peace

1 kommentar:

Linn sa...

<3 PUSS!