måndag 14 april 2008

Nystart!


Det är ju verkligen inte varje dag man säger att man ska börja med ett nytt liv där man tränar regelbundet och äter hälsosamt. Och det är ju verkligen inte varje år man säger att "i år ska jag minsann komma i form till badsäsongen, beach 2000 whatever here I come".. Eller?

Haha nu har jag iaf gjort en seriös deal om jogging 4 ggr i veckan, bara hälsosam mat och inget sött på veckorna. Jag menar, klarar jag av att sluta bita på naglarna genom att köra en deal (vilket jag klarat i några veckor nu) så klarar jag fan det här också!!

Köpte ett par springskor idag, välbehövligt för smart som jag är glömde jag såklart att ta med mig ett par hit (vad tänker man med ibland?) De va väldigt tjejiga med lite rosa streck här och där! :P

Vad mer har hänt sedan sist... inte mycket skulle jag tro! Jobbade idag till halv 4 på eftermiddagen och sedan shoppade jag skorna för att sedan åka till Saray och byta om och ge sig ut is spåret! Därefter en 50 minuters joggingrunda som nästan tog död på mig, haha vart tog konditionen vägen liksom?

Har dessutom satt ihop ett schema med alla mina favoritserier och det visar sig att om jag skulle bestämma mig för att vara riktigt tråkig en vecka och bara stanna hemma på eftermiddagarna/kvällarna så kommer jag kunna se alla då inga krockar med tider eller så, sweet :) haha men så kom jag ju kanske inte till usa för att titta på serier heller...


Hur som helst, jag saknar er där hemma!

Godnatt

Inga kommentarer: