tisdag 15 april 2008

Philadelphia Flyers!


Dagen med stort D! Idag har jag varit på en riktig NHL match och sett Philadelphia Flyers mot Washington Capitals. Jag är mållös, vilken jävla underhållning! Jag är verkligen inget ishockey-fan men detta var något alldeles otroligt, vilken fruktansvärt härlig stämning! De delade ut oranga T-shirtar till alla så hela arenan var verkligen orange och där satt vi och skrek och klappade händer, stämde in i hejjarramsorna och fullkomligen sög in varenda minut av kvällen och det finns bara ett ord att säga om det hela, FANTASTISKT! Flyers vann med 6-3 till vår stora glädje! För varje mål blev fansen alldeles galna och ställde sig upp och skrek och applåderade och vi körde high-five med alla som satt runt omkring oss, som en enda stor lycklig familj! LOVE! Satt även och snackade lite med en gubbe som satt bredvid mig på slutet. Han sa att vi fick se en riktigt bra match och att vi borde träffa amerikanska grabbar! Haha, så han va gullig! Sen hamnade vi med på massa bilder också så det blir till att gå in på hemsidan och kika, usch usch! :P Tack Malin för att jag fick hänga med, det var en upplevelse jag kommer glädjas åt länge och ett minne för livet! har även bestämt mig för att gå på minst en baceball match och en amerikansk fotbolls match, det är ju bara ett måste när man är här! Sport, ja det är verkligen min grej!


Har även hållit min deal idag och ätit förhållandevis hälsosamt, inget sött, tränat 50 min på maskinen i träningsrummet och tagit en promenad med Linda så än så länge går det åt rätt håll. Men varför är man inte i toppform på en gång för? Jag menar, jag har ju tränat i 2 dagar nu, jag vill se resultat ;) haha Tycker bara jag ser fetare ut så det känns ju kul...

Nu är det läggdags, ska upp om några timmar!

Tack för denna fantastiska och roliga kväll!

Puss och godnatt på er!

1 kommentar:

zingo sa...

Lägg ut adressen så vi kan se bilderna från matchen och så vi får se hur Du ser ut i Flyers färger.

Dom van föresten i 7:de och avgörande matchen mot Washington i går.

Nu väntar ett nytt lag i kvartsfinal.