onsdag 14 maj 2008

California!

Äntligen är det dags att byta familj och jag säger bara California here I come!! Ska bo i Quartz Hill som ligger i high desert, haha blir ju spännande! Har laddad upp lagret av shorts/kjolar och passar på att slänga vinterjackan (som jag velat bli av med sen för flera år sedan) så bye bye!
Tog avsked av mina vänner här i Pennsylvania idag, likväl från Sverige som från Schweiz, Österrike och Mexiko. Så nu har jag en anledning att åka till Mexiko när jag åker hem, någon som vill följa med? ;) Så vi va på en bar ikväll och de hade kareokekväll och eftersom jag ändå åker till Cali om ca 3 dagar så tänkte jag "va fan" och bjöd på en gammal klassisk kareokelåt "I will survive". haha va så jääävla kul och alla sjöng med och dansade, vilken stämning! Så tack för ikväll allihopa, kommer verkligen sakna er nu när jag beger mig till varmare trakter men jag vet att vi ses igen, förr eller senare :)

Dags att packa lite mer nu och sedan sova, ska upp om några timmar!
Godnatt, Puss!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa, det var sa jakla kul!!! Du far se till att ha det sjukt bra dar borta! (Annars kommer vi och kidnappar dig) ;)

Synd att vi inte hann traffas mera, men vi far se till att traffas senare nangang! Ha det bast tjejen!!

Puss

Anonym sa...

Du måste ha det BÄST nu ! Annars kommer jag måste komma dit och hämta hem dig !
Saknar dig så sjukt !