lördag 24 maj 2008

En vecka i Quartz Hill

Har nu gått och jag känner mig mycket gladare än jag varit på länge! Har som ni vet bytt familj och lämnat kalla Pennsylvania för soliga härliga Kalifornien, eller ja, vi har väl ca 16 grader och moln just nu men det började iaf fint de första dagarna med 40 grader och strålande solsken. Barnen är helt fantastiska, väluppfostrade och hjälpsamma. De bäddar min säng, väljer mina kläder för dagen, kammar mitt hår, hämtar mina skor, ställer fram frukost på bordet och gör i princip alla hjälpsamma saker man ber dem om, loove it! haha och de har redan sagt I love you varje dag sen dag två så man skulle kunna säga att jag kan va glad och lycklig, ÄNTLIGEN!! De är hur söta som helst, tvillingar på 3,5 år och en 1,5 åring samt en bebis på väg i juli. Jag har insett att eftersom vi bor 1 timma från LA, på andra sidan bergen där det är vackert och öken landskap så har jag mycket tid för tv och mina älskade tv-shower! Min värdmamma och jag har det gemensamt som tur är så häromdagen såg vi Grey's Anatomy och kommenterade det mesta vilket va ganska underhållande! :) Familjen är även mycket engagerade inom tv-branchen då mamman jobbar som "Talent Agent" så förhoppningsvis och troligen kommer barnen medverka i några tvreklamer och tvshower medan jag är här! De har redan medverkat i några, bland annat Ghost Whisperer som jag vet visas i Sverige! Hyffsat coolt :) Hon sa det även att hon gärna hade gjort en profil för mig och letat efter saker där de ville ha en svensk med i en tvshow osv, men att jag då måste ha ett arbets visum vilket jag inte har så det sög ju. Men jag får hoppas på att barnen ska medverka i Grey's anatomy eller Desperate Housewives så jag får se lite superstars, jag menar "Dr Mcdreamy" vore ju inte fel att träffa på sådär ;)
Nog om det, jag såg även att mina kära vänner nu haft sin bal och alla va så himla fina! Önskar jag kunde varit där och varit den papparazzin som jag egentligen är och sett er i real life men jag antar att jag får nöja mig med att se er på bilder denna gången. Jag saknar er väldigt mycket!! Nathalie - Nice Hair!! ;)
Såååå, nu ska jag återvända till PeterPan som tjejerna just nu kollar på och försöka bli frisk, barnen har smittat ner mig med förkylning men jag antar att det är priset man får ta då man jobbar med barn. Det är svårt att inte krama eller pussa dem :) Imårrn och på måndag är jag ledig vilket ska bli skönt! Dock ska vädret inte vara det bästa men jag ska iaf passa på att försöka se mig omkring lite här i området. Fixa mobil, nytt bankkonto, köpa virusskydd till datorn, träffa min kontaktperson här osv, så det är mycket att stå i!!

Okej, ha det så bra så hörs vi! Skriv gärna email om allt som händer där hemma! Jag vill höra allt skvaller ;)
Puss och kram!

Inga kommentarer: