söndag 25 maj 2008

Narnia

Ikväll var jag och min värdmamma på bio och såg Narnia - Prince Caspian. Rätt bra film med den där härliga heroiska känslan av oövervinnerlighet och hjältemod, kämparglöd och storhet.. Ja ni förstår, jag älskar krigsfilmer!! :) Musiken, finns det bättre musik än den musik som spelas i då stordåd utförs och fienden förintas? Hur som helst så gillar jag min nya värdmamma väldigt mycket. Skön människa som är rätt lik mig till person och handling så det är nice! Va ledig idag men va mest trött eftersom jag inte kunnat sova i natt. Förkylningen gjorde att jag inte kunde andas och min rygg gjorde ont så det blev mest till att ligga och vrida och vända på sig medan jag kände minuterna ticka iväg. Har köpt medicin nu så förhoppningsvis hjälper den. Ska vara ledig i morgon också då det är Memorial Day, dagen som tillägnas de som dött i strid. Så, ska väl försöka ta mig en promenad iaf och se mig omkring i området jag bor i, bergs öken landskapet :P Dags att kika lite Grey's Anatomy nu, har snart kommit i kapp amerikanarna!
Just det ja, mina små tvillingar här ska testa för en reklamfilm på tisdag så då blire Hollywood med hela familjen vilket ska bli nice! :) haha Min värdmamma vet att jag är helt besatt av tv-shower och filmstjärnor så hon antog att jag ville följa med, haha vilken nörd man är!

Okay, so long suckers! Jag saknar er där hemma, ska ni inte ta och komma hit då?
Linn, jag tänker på dig!!
Puss och Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

heej! va kul att du trivs sa bra nu :) hollywood!! blir lite avundsjuk jue! vi maste ses snart!! kanske ngn helg :) puss