tisdag 27 maj 2008

Hollywood, whoa!!

Yes, detta har varit en minst sagt busy day. Gick upp kl 9 och gjorde mig i ordning. Halv 10 kommer ungarna in på mitt rum och bäddar min säng, själper mig välja kläder och tittar på medan jag lägger på lite mascara i all hast. Därefter blir det frukost och lek till klockan är 2. Då tar vi bilen och beger oss iväg mot Hollywood, wohooo! Trafikstockning och försening, men fram kom vi tillslut och jag måste säga att det va väldigt fint med palmer, berg, solsken och massa folk och grejer! (såg dock inte hollywood skylten, får bli nästa gång) Väl där så kilar vi in i en byggnad där de har auditions för en kelloggsreklam, och mina små sötnosar blir inkallade till ett rum där de får svara på några frågor och låtsas göra kakor av playdodeg. GOSH va mycket folk där och alla vuxna är verkligen Hollywood snygga, perfekt hy, smink, hår, vita tänder.. hej och hå! Känner sig mycket fjuttig och b, och önskade jag hade mina solglasögon nära till hands, men det var kul att se! Så då har man varit på audition och nu är det bara att hålla tummarna för att de ska välja just mina barn! :) Dock är chansen liten då det var så otroligt många barn där!!

Alltså mitt första och absolut inte sista besök i Hollywood. Nästa gång vill jag se mig omkring och se kändisar :)
Det var väl allt för nu, ska slå mig ner framför tvn ett tag innan det är dags för sängen. Har skaffat nässpray och halstabletter nu också så nu jäklar är det dags att få en god natts sömn, vilket inte inträffat på flera dagar i rad =(
Min familj här i staterna är BÄST! :)
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att du har det kanonbra ju! Blir lite avundsjuk =) Vad skönt att du trivs i familjen, de verkar ju helgrymma!! Kram

Anonym sa...

gud vad skönt coh roligt att du har det bra. funderar starkt på att komma och hälsa på dig snart. jag har 5 dagars ledighet i mitten/slutet av juni... får se hur det blir med det. puss