torsdag 19 juni 2008

Fight!

Ja, det var världens bråk här på den lugna idag! "Färgad 14-årig flicka med beteendeproblem slog sin mamma i ansiktet mitt på gatan", skulle löpsedlarna kunnat rulla. Och det var inte allt, därefter fick hon minsann igen då hon åkte i backen, dragen i håret, aoutch!!
Hon sprang sedan över till vårt hus, livrädd, gråtandes och ringde på dörrklockan. Fighten fortsatte och min höggravida värdmor fick spatsera ut och reda ut bråket medan jag släpade de nyfikna barnen från dörren. Efter en stund kom pappan hem och då trodde man ju att det skulle bli lugnt. Vad gör han om inte dormar in i vårt hus (där 14-åringen befinner sig) och skriker "You fucking lier, shut up, shut the fuck up, you get out of my house right now, RIGHT NOW you stupid kid, you are not welcome in my home you fuckling lier...."
Arg kände jag mig, hur respektlös får man vara? Komma in i grannens hus där det bor 3 småbarn och svära och skrika på det där sättet. Jävla idiot. Fick lägga band på mig själv för att inte kasta ut dem ur vårt hem och mucka. Kände en sån otrolig lust för att skrika, gorma, mucka, bråka, AAAAAAAAAAH!! Svära inför "mina" barn på det där sättet... Men jag höll käften och läste böcker HÖGT för att överrösta kaoset! Man vill inte mucka med människor man inte känner, särskilt inte hardcore people om man säger så.

Såå, det var action på hög nivå och jag måste säga att jag saknar lite drama i mitt liv för tillfället. Jag känner att jag är ju lite utav en drama queen och behöver fightas ibland, what i do best, men men en smart fighter väljer sina fighter väl ;) höhö

Har även kommit till en punkt då lilltjejen Kamden (1,5 år) kallar mig "mamma" och vänder sig ofta hellre till mig än till sin egen mamma.. Hjärtskärande för henne och så vidare men vad ska man göra.. Hon spenderar 10 timmar per dag med mig och 5 timmar med mamman så that's life liksom!! Och snart kommer bebisen också, mycket på gång nu!

Midsommarafton i morgon, Glad midsommar allihopa!! Det närmaste jag kommer svensk midsommar är att barnen ska ha blommor i håret i morgon!! Yeey! Ska fira lite med Frida i helgen, förhoppningsvis gå ut och dansa i Hollywood!! :)

104 grader varmt idag, 106 imårrn vilket motsvarar 41 grader, Glad jävla midsommar på me!!
Och Tiger Woods ska inte spela mer golf på hela säsongen, vilket suger!! Men men!

Ha det bäst, grattis bröder på födelsedagarna, Sebastian 15 och Alexander 8!! <3
Jag saknar er där hemma som F * N ! ! PUSS

Inga kommentarer: