onsdag 25 juni 2008

So you think you can dance?

Har just plågat Zoe (min värdmamma) med ännu ett avsnitt av So you think you can dance. Haha jag tror hon gillar det ändå för hon är då mer involverad än mig, men genom mig har hon en chans att titta på det utan att slippa förklara sig... :P Höhö. Hur som helst, grymt avsnitt med ett flertal riktigt bra nummer! Dagarna rullar på, vet inte vad mer man kan säga.. Har tittat på 4 Harry Potter filmer de senaste dagarna och nu är jag inne på Pirates of Caribbean, har mycket att göra på kvällarna, not! Men men, jag gillar min familj mycket, ungarna ger mig goa skratt varje dag och de är ju bara FÖR söta och Zoe är helskön så jag tror inte man kan känna sig mer hemma, borta.. Zoes pappa kom ikväll också för att stanna ett par dagar. Förberedde mig på en lustig typ som mest lever i sin egen värld (hon nämde nåt om att man inte märker honom så himla mycket och att han fixar och donar) så jag föreställde mig honom ungefär som min morfar, men efter 1 timmas bekantskap måste jag säga att han inte alls är den tysta fixaren jag trodde han skulle vara.. JÄVLA SKÖNING säger jag bara. Skrattar åt allt och tycker livet är något man inte får ta för hårt på. Zoe hade fått ett lustigt bett på armen som hon oroade sig för, Bill (pappan) kollar och utbrister "Nothing to worry about Zoe, we're all gonna die sometime" följt utan världens garv, hahahaha!!
De har även snackat om att döpa nya bebisen till Kalli (tror jag de skulle stava det) vilket pappan tyckte lät mer som ett smeknamn, vilket det gör. Hur som helst började hans hjärna aktivt fundera fram namn som man kan koppla till smeknamnet Kalli och utbrister med sin goa stämma "But Zoe, are you really going to name the baby Cali, hahaha Cali could be her nickname for CALIFORNIA, HAHAHA" Och så vidare. Bara sådär allmänt skön, haha! Hoppas det håller i sig. Han var tydligen inte ett så stort fan av Fred (Zoes man, barnens pappa) så vi får väl se hur stämningen blir när han kommer hem i morgon kväll (inte för att han bor här men ändå).
Och förresten, kylskåpshandtaget är lagat, HURRAY!! :P
Nu ska jag kika på Pirates... 2! Oh Johnny Depp ;)
Puss, saknar er alla!

Inga kommentarer: