måndag 23 juni 2008

Måndag!

Hej, kort inlägg ikväll då mitt huvud håller på att tränga ut genom ögongloberna på mig... Gosh vilken huvudvärk!Hur som helst blev det party i Hollywood i helgen vilket inte var helt fel. Torrt i halsen då ingen alkohol kunde förtäras men dansade gjorde vi som gudar hela natten lång. Blev även sjuk mitt i alltihopa vilket vi listade ut berodde på Mc Donalds hamburgare som inte va nå vidare, blä! Men kvällen va trevlig och vi gick sedan och åt lite efteråt varpå vi träffade 3 sköna servitörer som bjöd på mat, läsk och en födelsedagstårta (jag blev självklart offret som de låtsades fyllde år) så hela stället sjöng för mig och en kille kom fram och sa grattis och frågade vilket stjärntecken jag hade (han fyllde tydligen år den dagen på riktigt) och jag kände mig bra dum för jag hade inte ens någon aning om vilket datum det kunde tänkas vara så jag log och sa grattis tillbaka! Sov ingenting på hela natten då tjejerna ville hänga med våra nya bekanta, så 33 timmar senare fick jag äntligen sova, sweet :P
Nu jobbar jag för fullt och funderar på hur jag ska lägga fram att jag vill köpa en bil för min värdmamma, då vi bor så ocentralt.
Puss, hejdå!

Inga kommentarer: