fredag 4 december 2009

Friendship

"HAHAHHAHAHA FLIPPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför blir jag typ såhär rörd varje gång jag läser din blogg.. du ska veta att så ofta blir jag typ tårögd & andra gånger får jag sånna konstiga känslor i magen & andra gånger sitter jag & ler & typ är glad, andra gånger får jag fnatt & skrattar, HAHA. Du ska veta att dett...a har pågått i 1 års tid!! ASKNAS ♥ Men duu, min desperate housewives beställning har kommit fram i mitt förvar nu, så vill du komma hem till mig på onsdag & dra en sleepover? Eller vill du att jag kommer till dig & drar en? :) Så kan vi sätta igång vårt favorit tittande samt en helt totalt super mysig kväll tillsammans? ♥ "
- Linn Rödén

1. Jag älskar dig
2. Tänk att vi verkligen kan SES på onsdag!
3. Jag känner mig lyckligt lottad
4. Du är underbar kära vän!

1 kommentar:

Linn sa...

MITT HJÄRTA GAV JAG TILL DIG FÖR LÄNGE SEN <3