måndag 7 december 2009

New York...

I really thought I was done, I really thought I could do this but it turns out I've been lying to myself...

Saknad fyller mitt sinne, Smärta fyller mitt hjärta och jag har inte åkt än..
Liten hejdå cermoni med familjen idag. Presentöppning och glädje, tårar och fina ord! Vi känner alla samma sak och trots att jag är så klar med att vara au pair så borde mitt liv i USA inte vara över än. Det är för tidigt. Det finns ju fortfarande saker att se, platser att åka till, klubbar att dansa på, prylar/kläder att shoppa, saker att uppleva, minnen att skapas, galenskaper att utfärda, människor att träffa....

Damn, Elina Engström... Hösten med dig har varit den bästa någonsin, alltid ska jag minnas detta med glädje och kärlek!

Skriver mer i morgon! Är tacksam för mina älskade människor där hemma och är glad att Stephanie kommer och möter mig på Arlanda på tisdag! <3

Inga kommentarer: