lördag 5 december 2009

Illegala Mexare och Sliskiga Promoters, Pundpack och Poserande Modeller...

Jag kommer sakna det här stan! Jag kommer sakna det här livet! Jag hade packat ner mitt amerikanska liv i en liten box och knutit den rosa sidenrosetten. Jag hade tagit farväl av det mesta och kände mig nöjd, glad och tacksam över mina år här. Jag lyckades överkomma ångesten och kände mig totalt lugn och fridfull i mitt sinne över att jag kommer sätta mig på planet på måndag. Jag var klar, jag var redo och sen kom helgen.... Rosetten är uppriven och ligger slängd under sängen, de perfekt organiserade minnena ligger huller om buller överallt och boxen har blivit kastad i papperskorgen.

Ångesten är tillbaka i sin renaste form och jag saknar New York redan nu!

Damn, get it together man....... I guess this is why they call it bittersweet....

Puss och ta det inte på fel sätt älskade människor där hemma! Jag är så glad att jag kan krama om er på onsdag! Ni är anledningen till att jag inte känner mig helt förlorad. Jag vet att allt kommer bli bra tillslut men vi är alla tillåtna att sakna.

Inga kommentarer: