tisdag 9 mars 2010

"Mh? ..Are you serious? What about your friend?...."

Ge mig ett filmögonblick, bara ett... Där lyckan är fullkomlig just för att allt är som det ska på nåt magiskt vis, ett ögonblick där alla tveksamheter är som bortblåsta och allt plötsligt känns självklart.

Förlåt för den urusla uppdateringen på bloggen, jag har helt enkelt inte tid.. För är det inte så att jag jobbar, så har jag matförgiftning eller fyller år eller är helt enkelt för trött för att fungera.

Jobbet går hur bra som helst och jag är glad och känner mig hemma i Stockholm! Dock saknar jag mina vänner hemifrån en hel del så ni är välkomna att hälsa på när det passar! :)

Helgen som var tyckte jag var riktigt behaglig trots att jag började jobba kl 06:00 på min födelsedag. Fick massa beröm från Ica ägarna som tyckte att frukten såg fantastisk ut så det var kanonkul att höra och väldigt peppande :) Jag, Stephanie och Josef tog några glas vin hemma på Lilla Essingen för att sedan rulla vidare till Hard Rock Café där det blev födelsedagsmiddag med extrem New York känsla. Eftersom Des och Steph gått på diet i x antal dagar hade magsäcken krympit så ingen efterrätt rymdes. Des fick istället en födelsedagsöl (ett glas med ett stort tomtebloss på som satt fast med en gummisnodd) där personalen även sjöng och folk såklart stirrade :P Mys! Därefter drog vi vidare till stureplan och skålade lite till innan det var dags att tänka på refrängen och inse att min födelsedag var över. Sammanfattningsvis: Kanonbra dag, men faktum kvarstår, 21 år i fel land!! Tack för alla gratulationer och tack mamma för mina presenter!!! iPod ägare, äntligen! :)

Idag är det tisdag och det är snart dags att gå och sova igen. Dagarna är långa och fyllda med jobb så det gäller att vara utvilad till max för att orka med. Har dock varit drabbad av illamående och ont i magen i 2 dagar i sträck nu och bitvis även under helgens gång så jag hoppas att jag kommer må bättre i morgon. Kan vara en blandning av att vi inte längre går på diet och har ätit massa skitmat i helgen, den dåliga kycklingen jag åt i fredags och fick matförgiftning av, eller så kanske jag helt enkelt har salmonella! kul... detta skall undersökas!

Over n out/




D

Inga kommentarer: