torsdag 26 mars 2009

Burnin' up!

Kan inte sitta här mer, det bränner i baken. Gruvar mig dock för att lägga mig till rätta i sängen också, det bränner på ryggen. Ibland vill man bara sjunka genom jorden och komma tillbaka när smärtan dämpat sig. Seriously, I'm freakin burning up over here! Jävla solarium!!

Snackade med min familj i California ikväll på skype. Förväntade mig 10 min, det blev hela 60! Love love love och jag saknar dem så! I mailet jag fick av värdmor igår natt stod det bland annat att de vill ha mig tillbaka men att det inte verkar vara ett alternativ eftersom jag sagt att jag trivs bra här. Och även om jag skulle älska att få bo med dem igen så är jag nöjd att vara i New York området. Blir en sväng till city i helgen, om bara rödfärgen vill lägga sig.

Ser ut ungefär som nån mosat en tomat i ansiktet på mig. Och låt för guds skull inte fantasin sluta där. Föreställ er sedan att jag faktiskt är allergisk mot tomater och tänk er mitt ansikte, fruktansvärt rött OCH dubbel storlek. Sen kan ni skratta lite, för jag får faktiskt skylla mig själv.

Ett meddelande till kära far, imårrn har jag tid att snacka! Ser att du ringt till höger och vänster. Nu ska jag försöka sova bort min förvridna ansikte. Imårrn slutar jag vid 12 snåret och ska chilla på. Har en myskväll inplanerad senare med kära Steph. Mat och movies är temat! gnatt nu och bror sluta väx!

1 kommentar:

Linn sa...

HAHA! <3 Snygging!
Alla måste få växa...