måndag 23 mars 2009

Update!

Nu är det somrigt och "fint" på bloggen. Alltså photoshop, vilket jäkla program. Får ta mig en kurs på det sen nån gång tror jag, det där var så pass fint jag kunde åstadkomma och då tog det en jävla tid också! Hm...

Har min "mitt-på-dagen-rast" och njuter av att bara sitta på min feta bak och inte göra nåt. Tänkte till och med lägga mig och läsa några rader. Mår bättre idag. Åt en tablett som skulle hjälpa mot förkylning igår kväll, men 20 min efter att ha tagit den började jag må riktigt dåligt. Jag är en person som inte klarar av att må illa. Så fort jag känner att magen börjar vända sig ut och in så springer jag till badrummet och stoppar fingrarna i halsen. Mysigt tycker ni.. Mm Men min filosofi är att det ska ju ändå ut, så varför ligga och kvida i timtals och oojja sig för att spy när man kan hjälpa processen på traven lite och "be done with it" så att säga..? För övrigt hade det samma färg som tabletten, och den irländska färgen (inte vitt men...). Aja

Ska läsa min engelsk/spanska bok nu och sen blir det nog fika med favvo steph och en viss Anna ikväll! Puss, hööörs!

1 kommentar:

LovisaGaëlle sa...

VA fin din nya design blev :)