onsdag 25 mars 2009

Rutiner

Yo gott folk! Nu sitter man här, framför datorn som så många kvällar förut. Tankarna åker karusell i huvudet på mig och jag har mitt kvällsfika en handflata bort (Jell-O). Livet är faktiskt bra och jag är så glad att äntligen ha hittat sinnesro.

Mitt liv börjar bli strukturerat och jag har dagliga rutiner numera. Jobba, läsa böcker och hänga med Stephanie. Vad annat behöver man liksom? En liten släng strandräka serverat på silverfat hade ju inte varit fel men det som väntar på nåt gott....

Läste klart boken igår natt, ehum halv 2 på morgonen närmare bestämt, och jag måste säga det att slutet var lite utav en besvikelse. The bad guy som jag blev hemligt förälskad i för att han var så bad, blev helt plötsligt en vekling, en sån här charmör som ingen gillar. Uuh, men men, mycket bra bok iaf och jag tipsar: Perfect Chemistry skriven av Simone Elkeles.

Jag lutar mig tillbaka lite i stolen i samma veva som jag tar den sista klunken iste. Just när jag ska känna den svalkande njutningen avbryts jag av ern stickande känsla i baken. Joråå, hon har gjort det igen... Solat solarium och bränt häcken av sig, ajajaj! Återigen ser bakdelen ut som på bilden och komiskt nog inser jag att jag har samma gröna matchande trosor. Hö höhöhö.

En annan sak jag och Steph kom fram till är hur man gör en hitlåt. Bara att blanda in lite po po pop po, eller na na na na, eller eh eh eh eh, eller varför inte lite gay också för den delen? Livet är en fest men nej "shittypants over there is not invited"!!

Imårrn är det torsdag och jag har sovmorgon till 8, hurraayy! Firade med glass att jag varit 1 vecka i den nya familjen, ooh ooh! Nu ska jag läsa min nya bok som jag lånade på bibblan idag. Hur mycket vuxen- (läs nörd) poäng tjänar man inte på det då?

Later och godkväll! PUSS

Inga kommentarer: