fredag 27 mars 2009

men VA?

Här sitter jag med världens största leende på läpparna och kan inte fatta vad som hände. Satt och skrev med Robin om min brorsas livoch helt plötsligt kommer min värdfar inspringandes i rummet. "Här får du, köp dig någonting fint. Ta kvitto så jag ser att du inte spenderade allt på godis;)". Jag tittar ner i handen och ser där en $100 sedel. Alltså VA? 800 spänn extra bara sådär? jag hade ju redan fått lön!! Dessutom lön för 4 veckor framåt för han tycker det var lättare än att ge mig veckolön. Soft ju. Så Des som förra veckan satt och skrapade 1 centare sitter nu här med dryga $800 och undrar om julafton kom tidigt i år eller om det bara är så att turen vänt? :O =) =) =) =)

Nu ska jag slänga ihop lite grejer och sen kommer min kära Stephanie och hämtar upp mig. Vi ska mysa, beställa thaimat, titta på film, snacka massa skit och skratta. Mmmm kommer bli en go kväll! Även en sleepover. Imårrn blir det jobb mitt på dagen och sen är det ett besök i city som gäller. Feeeest! :) Puss på er, livet kan vara rätt bra ibland när man väl har tid att njuta!!

1 kommentar:

Linn sa...

Men yeey, det går bra nu! ÄNTLIGEN! Congrats :)