söndag 29 mars 2009

Shopaholic!


















Helluuu!
Helgen har varit bra, väldigt mysig och bjudit på oändliga skrattattacker. Des + Steph = <3
I fredags va vi alltså hemma hos S och tittade på film och käkade thaimat, sjukligt nice kväll! I lördags jobbade jag lite mitt på dagen och sedan åkte jag och S till White Plains och kikade lite (staden ca 10 min bort som är lika stor som Göteborg). Väldigt trevligt även om vi inte shoppade såå mycket (bara lite + nåt stöldgods S lyckades få med sig, hm;) ) Sen var det meningen att vi skulle åka in till Manhattan och festa men så blev inte fallet. Istället åkte vi in och träffade fina Frida och käkade mexikans mat. Mums!
Idag har det regnat så jag, Stephanie och Anna tog en svängom till Palisades Center. Detta är, utan tvekan, det största shoppingcentret jag sett. OMG!! 4 våningar högt och proppfyllt med ALLA affärer, helt sjukt!! Så vi spenderade några timmar här, ungefär fram till att pengarna tog slut. Sen begav vi oss hem och köpte Jell-O och nu sitter jag här. Är riktigt peppad på att färga mitt hår blont så vi får se om jag går igenom med det projektet denna gången eller om det bara förblir en idé. Mmm!
På bilderna ser ni lite saker som jag shoppat den senaste månaden. Lite från Florida och lite här. Mmm I loooove to shop! H A H A! Nu ska jag lägga mig och kika några avsnitt av SATC som jag lånat av Steph. Hööörs då och ta det lugnt! Puss

2 kommentarer:

Linn sa...

NEEEEEEEEEJ! Våga inte färga ditt hår blont, du är gjord för mörkt. End os story!!!! <3

LovisaGaëlle sa...

Men heey där. Rutigt som gäller kanske? Jättefina saker du har köpt. Alltså jag är så avis på dig och ditt Liv D! Tänker på dig!