fredag 3 april 2009

Positive Energy!

Det är fredag, klockan är snart 11 och Des har 4 timmar kvar att jobba innan hon gör helg. Känns skönt, även om det regnar ute. Har varit ner i källaren och tränat lite på maskinerna familjen har. Jobbigt, tråkigt men känns bra efteråt! :P Har varit riktigt duktig denna vecka faktiskt. Promenerat mån, tis och ons samt lite styrka (läs typ 1 situp) om kvällarna. Haha stabilt. Man måste ju börja långsamt och jobba sig upp i toppform sen, eller huuur?? ;) Nästa steg blir att sluta bita på nalgarna och sluta äta socker (ehum cheesecake vad är det??)...

Stephie och jag har lysande planer för framtiden och allt känns positivt. Starta lite företag här, kirra lite skola där, jobb hit och boende dit. Haha, i fantasin går allt, nu är det bara att göra upp planen helt och sedan jobba för mina mål här i livet. Chef för mitt egna framgångsrika företag som jag startat från grunden. Mmmm!

Helgen är ännu oviss. Kvällen ska spenderas med Steph och Anna men frågan är vart, när och hur! haha Får jobba på den infon, vore ju onödigt att veta i förväg liksom :P Jobbar 3 timmar i morgon mitt på dagen och är ombedd att följa med på familje brunch på söndag mitt på dagen. Får la se hur det blir med det. Drygt att göra det på sin lediga dag liksom, men man kanske borde visa sin goda vilja också.. Tåls att tänkas på! Nu ska jag byta om och hämta upp lillfisen från skolan. Hoppas hon är på bra humör. Vi ska ut, jag och de 3 äldre barnen, och käka lunch. Får se hur det går, hoppas bra! :) Puss på er!! <3 Snart färgar/klipper jag håret!

Inga kommentarer: