tisdag 7 april 2009

Soft kväll!

Va är skönare än att vara nyduschad och krypa ner under nytvättade lakan? =)=)=)

Kvällen till ära har spenderats med my loved one, Stephanie! Vi planerade helgen och såg på en nostalgirulle. DIRTY DANCING 2 - Havanna Nights! Alltså vad är oddsen på att min familj har den av alla filmer på tvn? Och vad är oddsen att jag sett denna film +30 gånger (jag skämtar tyvärr inte). Tyckte den var guds gåva till mänskligheten en gång i tiden men nu inser jag att den romansen tyvärr är över. Bra är den, men inget mästerverk!..

I helgen ser det ut att bli häng med sköna människor på fredagen. Kanske en Steph, kanske en Rickard, kanske en Anna och kanske en Robin.. Vore ju sjukt nice det i alla fall! :) kanske kan vi också slå våra kloka hjärnor ihop och lista ut hur man konstruerar en automatisk äggskalare. Verkar vara på modet nu!! Hahaha, alltså jag är verkligen en knäppis hör jag ju, gosh. Lördagen kanske det blir till att ta en roadtrip med steph ut till Long Island och spana in "The Hamptons" som är rikemansområdet på denna ö. Vore ju som nice, spec eftersom vi båda har cashflow just nu... not. Sen blir det kanske lite tjejkväll hos en tjej på ön och söndagen är min familj borta så s och d kanske kan ha en mysig Harry Potter maratondag o titta på alla 5 filmerna så vi är redo för den 6e. JA! jag ser ljust på helgen.

Puss på er alla!

Inga kommentarer: