söndag 22 mars 2009

Godkväll kärt folk!


Det känns fortfarande bra i den nya familjen och det är jätteskönt. Har haft några riktigt bra men slitsamma dagar och jag förtjänade lite ledighet idag. Åkte till Steph igårkväll och drog en sleepover. Vi såg för övrigt på Seven Pounds. Väldigt bra film även om den i mitt tycke också var lite konstig.
Idag hade vi båda au pair möte, vilket var drygt som vanligt. Sen åkte Steph och jag iväg med hennes barn till ett ställe där de höll en irländsk parad och bjöd på korv och glass. Det var skoj, även om vädret gärna kunde varit varmare, jaa! Mhm, sen drog vi hemåt och jag ligger nu här i sängen och mår illa. Kul! Först en släng av förkylning under dagen och nu känns det som magen är i uppror. Får hoppas det går över och att jag kan jobba i morgon! Vore inte så bra start på veckan annars liksom..
Aah nu ska jag läsa bok och somna in lite gött. Har tagit en tablett som ska hjälpa förkylningen att försvinna medan jag sover så vi får se hur den funkar. kan ju hoppas den tar bort magontet också tack. Har även fått 1a delen av twilight av S så när andra kommer kan jag njuta. Längtar till mina böcker skickas från cali. Skulle inte säga nej om att läsa dem igen! Puss och godnatt! over n out, xoxo och allt sånt tjaffs. Hoppas blogglusten kommer tillbaka, känner att de är lite grått på den fronten just nu!

Inga kommentarer: