tisdag 5 maj 2009

Lake George!















Mina små älsklingar i California växer sig större och vackrare för var dag som går. Ska slänga upp lite bilder på facebook sen också på alla 4 skönheterna, LOVE <3

Klockan har slagit sent och det var dags att sova för 2 timmar sedan.. Som vanligt är jag dock ute i sista minuten och panik-packar inför familjeresan som tar plats i morgon. Upstate ska vi bila i ca 4 timmar till ett ställe som närmare bestämt heter Lake George. Här ska vi spendera torsdag-måndag i familjen stuga(?) som de lånar x antal veckor varje år. Ska bli nice med en liten familjeutflykt även om jag just nu har blivit sjuk (hoppas inte det är the swine flu bara..).

Ah, hur som helst är det fantastiskt kul att jobba när man är sjuk. Att det regnar på det är liksom bara pricken över i:et och ingens humör har varit speciellt härligt här i huset. Jag blev tvungen att använda sån där skyddsmask då jag tog hand om bebisarna idag. Kände mig som ett monster som bar på ett dödligt virus, meeen lite får man ju offra sig för att hålla de små knytten friska!

Sova var det nu ja och jag tänkte även varne er för att detta kan bli mitt sista inlägg på några dagar. Don't worry, I'll be back! Meeen man vet ju inte hur det är med elektronik och internetanslutning där uppe. Kanske funkar det eller kanske funkar det inte, den som lever får se. Tills vidare vill jag önska er ett härligt veckoslut och säga att jag tänker på er där hemma. Just nu känns inte en sommar i Östersund som en sån dum idé, får se vad som händer...

Puss, over n out!

1 kommentar:

Linn sa...

Mmm, vi vill ha dig. Desirée, sommar, Östersund. Oh ja, likin' the sound of it!