onsdag 20 maj 2009

När man säger för mycket!

Här sitter jag på ett hotellrum i Hershey, Pennsylvania och bloggar. Underbart med dubbelsäng och eget rum att fly ifrån kaoset + nån som städar åt en! :) Ska egentligen kika på satc nu så jag ska hålla mig kort. Bilresn var dryg men ändå rätt skön. Lyssna på musik i mängder är ju aldrig fel, även om man får lite ont i ryggen av att bara sitta och sitta lite till. Fick reda på idag att det mest troligt kommer bli en Florida resa med familjen i höst. UNDERBART! Tyvärr kommer detta ske första veckan i september vilket också är min kära vän Stephanies sista vecka i sin familj. Sån dålig tajming men det får vi lösa på nåt sätt. Allt är inte ristat i sten och ibland får man improvisera lite och tänka om!

Har suttit och skrivit med min gamle vän Adrian ikväll också och jag måste erkänna att jag saknat honom en hel del. Vi brukade vara sjukt tighta, snacka i telefonen i timtals varje dag om allt mellan himmel och jord. Tack för att du är tillbaka i mitt liv! :)

Tog även "snacket" med hjälpredan i min förra familjen i californien idag. Gick ju sådär. Lovade min forna värdmor förra veckan att snacka med personen med de stjälpande händerna och ordna upp problemen för dem. Tyvärr blev jag carried away och hon fattade tillslut att min forna värdmor faktiskti snackat med mig om problemen som de har. Ooops! ibland går planan i baklås, men nåt gott kanske alltid kommer ut av det. Stay positive!

Skriver mer i morgon. Puss och hej!

Inga kommentarer: