måndag 4 maj 2009

Will.I.am drop the beat now..... boom boom



Måndagen är här och det med besked. Började denna härligt regniga dag kl 7am då det var dags att köra iväg diverse ungar till skolan (sovmorgon vad är det). Därefter hade JAG ett ärende att uträtta, hör och häpna, och for till bibblan för att lämna tillbaka ett par böcker med due date idag! Soft! Tog därefter motvilligt på mig träningskläderna och traskade ner i källaren där jag trampade en liten stund på den hemska klättringamaskinen. Nu känner jag mig helt vimsig i huvudet och kan inte se klart vilket kan bero på en av följande anledningar
1. Jag är fullkomligt otränad och är i stort behov av styrka och kondition
2. Jag håller på att bli sjuk
3. Jag håller på att bli blind
Alla alternativen är lite smått negativa så jag vet inte vad som är värst. Självklart vore det nice att slippa alt nr 3, fast jag har ju hört att man ser klok ut i glasögon såatte det kanske vore nåt? :P

Tänkte också meddela i denna stund att jag tycker det finns en oändlig mängd sköna låtar just nu på radion till mitt och Stephanies fullkomliga nöje. De har spelats här i några månader nu så jag antar att även sverige börjat digga dem på allvar och kanske till och med ledsnat på några.. Aja, här är i alla fall min topp 10 utan inbördes ordning. Puss och hej!

Don't Trust Me - 3oh!3
Boom Boom Pow - Black Eyed Peas
Pokerface - Lady GaGa
Halo - Beyoncé
Kiss Me Thru The Phone - Soulja Boy
Mad - Ne-Yo
Sober - Pink
Starstruck - Lady GaGa feat Flo-Rida
Blame It - Jamie Foxx
How Do You Sleep - Jesse McCartney

Inga kommentarer: