fredag 22 maj 2009

Semester med familjen!

Här ligger jag igen, i sängen på hotellrummet och chillar! Är galet trött efter dagens bravader och förtjänar lite slapp och meningslöst internet surfande. Dessa två dagar har varit extremt roliga men också extremt utmattande, det är ju barn man jobbar med liksom... Har åka karusell hit, berg- och dalbana dit, upp och ner och runt och gupp. Känns som jag kommit ännu närmare familjen också dessa dagar och att jag verkligen är till nån nytta så de känns glada till humöret vilket är kanonbra!! (Y) Även de två äldsta ska hålla på att klänga på mig, pussas och kramas, säger att de vill att JAG ska åka den karusellen med dem och att JAG måste leka med dem i poolen så det är himla positivt. Min fanclub har växt från 1 till 3 och jag känner mig sjukt inne (cool gubbe)!

Ja precis, idag hängde vi i poolen ett par timmar och jag stod face to face med en av mina största fobier. Att visa mig i badkläder! Usch och fy för sån ångest, varför bry sig om vad andra tycker egentligen? Men tyvärr gör man ju det. Var galet mycket klor i vattnet dock så bikinin som en gång var svart är nu trendigt grå :P Kanske dags för en ny? Mmmm! har även tänk köpa sånna där shorts som man kan dölja alla celluliter med och vara lite cool i. Det tycker jag om! ;)

Chattar lite med Simon (en av mian goda vänner på ica butiken jag jobbade på)och han säger såhär:
"daniel jobbade sin sista dag idag.jag hade lite avslutningsfest för han ikväll..jag erik o mats sjukt fantastiskt kväll.!mkt bra kväll! jag e lite full...vi pratade lite om dej ..vi sa att du passade in grabbgänget..du e ju en sköning! du är lagomt manlig för att få va me i gänget..det är inte många tjejer som får det!det är du o camilla. fast mest du..."

LOOOOOOOVE, fan va jag saknar dessa grabbar alltså!!!! <3

Nu ska jag kika lite satc och slumra in. Tack för en underbar dag här i Hershey, PA! <3
Förresten ska jag lägga upp en låt här också. WTF tänker kanske ni, då detta är en country låt och jag absolut inte lyssnar på countymusik. Anledningen till denna skräll är att min värdfar och 2 äldsta värdbarn spelade in den på video här på parken. Man går in i en lite musikstudio, väljer en sång och sjunger karaoke medan de spelar in en. Aaaaaas roligt då värdfar verkligen går in i det och diggar JÄRNET! KOmmer även med egna inlägg som "break it down", "thank you ladies" och bäst av allt, i slutet av låten sitter och nynnar med i melodin som en liten lärka! Haha SÅ SKÖNA!! MM det var allt :)


Sorry att det är en dålig karaoke version, hittade inget annat med mina trötta ögon!

Inga kommentarer: