torsdag 17 september 2009

Kopierar Elinas blogginlägg och håller med!!

NUDLAR I DISKHON.

Jag är just nu så trött på Au pair livet och känner faktiskt att jag längtar hem. Jag längtar efter att inte behöva tänka på om man släckte lampan, få panik för att jag kanske glömt att hänga upp någon av barnens jackor, glömt ställa in mitt glas i diskmaskinen eller lämnat DUDLAR I DISKHON.
Nojja konstant över att gjort något fel som någon kan skälla på mig för.

Jag vill bara kunna vara mig själv utan att vara rädd för att göra fel eller göra nått som någon stör sig på. Jag vill kunna chilla i soffan en dag utan att vara ivägen och kunna laga mat mitt i natten om jag är hungrig !

Au pair livet är inte alltid lätt.
Jag känner som Desirée, att mitt tålamod åkte hem med Steph i tisdags, verklgien totalt borta !

Over´n out !

Inga kommentarer: