torsdag 24 september 2009

Snart helg ..

.. och det känns ju helt underbart! Vi har galna saker planerade för denna helgen och det ska faktiskt bli riktigt skoj. Utan att gå in på saker och ting i detalj så är planen att köra lite Gallej imårrn heeeela natten fram till 6.30 am då vi hoppar på bussen som tar oss upp till Boston. Väl där blir det sightseeing för fulla muggar med turistbuss - peace på den. När dagen blivit kväll hoppar vi åter igen på bussen som tar oss tillbaka till vårt älskade New York City och väl där är det tänkt att vi ska tagga lite mer gallej. Söndagen kanske vi får 5 timmars sömn om vi har tur och därefter bjuder den på lite fler avkryssningar på Ture Turist - the list! Rätt ok va? ;)

5 timmar kvar till helg, längtar längtar! Har skaffat mig en ny bekant dessutom, norsk är hon och jag finner mig själv skrattandes för varje sms jag får. Det tar mig den dubbla det normalt sätt tar att fundera ut vad som menas och sen fnissas det lite till ! :) Aja, kul för dem som ännu inte masat sig som fattig svensk till Norges gränser för att söka lyckan :P u know

Jag saknar min vän Stephanie Lingmerth Karlsson väldigt mycket!

Och visst är den här designen bättre än den förra?

over n' out!

Dessi D

2 kommentarer:

Stephanie sa...

men oj vad är det jag hör - fest x 2, boston, en norska o DESSI D!? jesus.
BIG D - no doubt and no changing!

Jag saknar dig med så vansinnigt mycket <3

Desire John sa...

Hahaha :P Well man måste vara lite crazy ibland för att komma underfund med vad man bör syssla med period! :P

<3