torsdag 10 september 2009

Tröttare

Vilken idiot får för sig att göra pappersarbete kl 12 på natten? Big D såklart!! Har suttit och rensat igenom massor av papper och gjort bagaget lite lättare. Kvitton hit, gamla tuggummipapper dit, hundratals små noteringar om vad som skall åstadkommas och införskaffas (Är jag redan dement och senil?).. Ser lite bättre ut nu även om ännu en rensning måste ske för att riktigt slänga allt onödigt. Bunten som jag har är inte direkt nätt och kommer det till ett val av kamerans instruktionsbok eller ett par klackisar så väljer man inte direkt litteraturen....

Hur som helst, när jag ändå var igång så passade jag på att bädda sängen också så nu känns det soft att slappa i några minuter innan john blund kommer på besök, zzZzzZ. Besökte Stephanies enkla ville (läs, lyxhus) och såg Hangover - igen. Filmen var nästan lika rolig som första gången jag såg den, however var det ju inte lika roligt att Des brände popcornen så det luktade urk och elände 30 minuter in i rullen. :( Verkar vara lite utav min specialité det där med att fixa svarta popcorn.

Imårrn är det 11 september och jag jobbar heeela dagen och heeeela kvällen. Sög ju såklart! Hade gärna deltagit i någon slags minnescermoni för alla de som omkom i terrordåden för 8 år sedan men vad gör man? Får skicka lite tankar istället.

Har haft en konstig julkänsla i kroppen ett par dagar nu, antar att jag omedvetet börjat ställa in mig på att åka hem till kalla norrland. Ska bara lösa bagageproblemet, turista lite mer, njuta av New York, resa till Cali och säga hejdå till mina familjer så är jag redo att åka hem sedan med ett positivt sinne och kärlek i kroppen över att träffa alla som är så saknade! Tänker på er! Nu ska jag sova. Looove <3


Hittade inte den jag letade efter då de spelar jeopardy men denna får duga. Så rolig, sån kommer jag bli när jag bli gammal. En bitter jävel! haha

1 kommentar:

LittleMissMe sa...

hahaha ohh akta Desire 93!