söndag 12 juli 2009

Chillsöndag!

Vaknar upp vid 1, käkar en snabb frukost och sätter mig uppe på soldäcket med mp3n i högsta hugg, ett par solbrillor, Harry Potter and the Sorcerer's Stone och en vattenflaska i högsta hugg. Ett par timmars stekande senare ger jag upp och slår mig samman med familjen som hänger vid poolen. Hoppar i och befinner mig i delirium ett tag tills det är dags att gå upp och duscha. Joinar in på familjens bbq, vem säger nej till kött?, för att sedan dra ett söndagshäng med Anna och Elina i Mamaroneck hamnen där de för övrigt har lite allsång kvällen till ära. Kanondag med andra ord! Jobb väntar nu mån-tors. Sen åker jag och Steph upstate och kör vår första Silverbay weekend och efter det väntar en veckas semester med familjen i deras stuga upstate NY, Lake Geroge. I'll keep you posted.



Pappan kom och snackade lite med mig när jag satt i poolen och vi konstaterade att sommaren äntligen kommit. Han sa sedan att det inte är så länge kvar tills jag åker nu och att han kommer sakna mig jättemycket! "Du är så enkel att ha och göra med Desirée och tar till dig familjelivet så lätt. Det skulle kunna kännas mekaniskt och påtvingat eftersom du både bor och jobbar hos oss men det känns verkligen som att du är en i familjen och det är underbart". Sååååå söt och jag kommer sakna denna familjen till tusen när jag åker! Lika mycket som jag saknar min familj i Cali, varje dag! Vem kunde tro att saknad skulle bli så stor del av mitt liv? Inte jag iaf.. När vi ändå är inne på ämnet så saknar jag mina vänner och mina familjer där hemma också! <3

Please don't leave me...

Inga kommentarer: