tisdag 14 juli 2009

Stephanie


Tack för att du finns älskade vän! Du är helt speciell och det finns ingen som du, du är unik! Det känns skönt att veta att du finns där och plockar upp mig när jag sjunker ner på botten av det vi kallar livet. Du lyssnar och förstår som ingen annan och visar verkligen att du bryr dig om mig. Jag vet att jag kanske inte är så bra på att visa hur mycket jag tycker om dig vännen men du betyder väldigt mycket för mig, kom alltid ihåg det!
Hade en helt underbar kväll igår. Började med att värdmor hade softball match så att resterande medlemmar av familjen åkte och tittade på. På lekplatsen vid planen står som planerat Stephanie o hennes barn och väntar på alite lek. Sjukt soft är det oftast när de är match. Ungarna leker medan Slippery S och Big D står och snackar skit. Skämtar på lite med värdfar och värdmor mellan varven, precis som vanligt och njuter av den underbara sommarkvällen! Åker hem och styr gärnet med ungar hit och dit. Borsta tänder här, kamma håret där, pyjamas på dit och lägg fram kläder hit"... Man skulle ju kunna tro att det är mina barn typ!

Därefter börjar ledigheten och Steph kommer och hämtar upp mig så vi kan "shoot some hoops" med basket bollen! Des brillierar som vanligt på planen och utökar ledningen till 13-1 i spelet "21". Visar även på lite skill i "one on one" även om vi 75% av tiden bara flabbar, lattjar och döör av skratt :D Därefter tar energin slut och vi lägger oss ner på planen och tittar på stjärnor och moln och djupheter slår in. Kan berätta vad det pratades om ikväll kanske, när man kommer in i tänkar mode. Det är viktiga saker som bör uppmärksammas för att jag ska kunna helskinnad vidare med livet.

Tillägnar detta inlägg till Stephanie för att hon råkar vara "the man" och för att jag gillar den bruden! Love you my friend!! <3>

1 kommentar:

stephanie sa...

alskade alskade van. far val erkanna att det gommer sig lite tarar i ogonvran .. ;)

for ever and ever and ever.

peace and love / the man ;D