lördag 11 juli 2009

Dop!

Idag var det dop och det bar hur gulligt och härligt osm helst! Jag har typ saknat attr gå i kyrkan, det är en sån hjimla härlig känsla så fort man stegar in i en kyrka, tystnaden är härlig och det är så vackert! Tvillingarna döptes ja och de var SÅ söta i sina vita stora puffiga klänningar! Jag hade hand om tre åringen som var hur gullig som helst! Som viskade vad hon ville ha, respekterade att det skulle vara tyst och somande sedan in på min axel efter att ha gett mig typ 40 pussar på munnen. Och de kom ifrån tjejen som skriker då man pussar henne på huvudet, gee! Nice for a change!

Sen var det mottagning efteråt då vi käkade suveränt god mat på en restaurant 10 min från huset. Värdmor frågade om jag hade några planer o skulle köra bil, om inte var jag tillåten att hjälpa mig själv till vad jag ville i dryckes väg. Såklart satt jag vid den äldre generationen av bordet och hade hur trevligt som helst! Drack några glas vin och sitter här med ett litet dimmoln i huvudet. Myyyys!

Det är rätt soft att ta det lugnt en helg och verkligen ta sig tiden att hänga med sin familj. Hur kul det än är att vara ute på stohej o turistande i city så behöver man en och annan lugn helg hemma! Så det är gör gott! Önskar Steph och Elina kunde vara här dock och ta del av mitt njutande! men men, i guess they are having their own fun!

Nu ska jag ut och mingla. Har fått massa komplimanger hur väl jag sköter tre åringen som mot de flesta andra är ett litet monster 75%av tiden. lol, kul i alla fall att de uppskattas! Kändes även som jag var med i en frågesportstävling under måltiden då jag satt mitt emot mormorns systers man som ställde tusen frågor om sverige. Nice! haha

Puss!

Inga kommentarer: