fredag 17 juli 2009

Silverbay 17-19, Lake George 19-26! See yah later!

Såå, då var det dags att packa väskorna och resa iväg på ännu ett äventyr. Silverbay väntar där Des och Steph ska ta en helgkurs för att klara av hälften av skolkraven för vårt visum. Ser faktiskt fram emot den här helgen då vi börjar med en dryga 4 timmars roadtrip upstate. Skolan verkar sedan hur soft som helst med inräknade ice cream break och disco dance. Partyskor på, check!

Har precis slängt ner lite grejor i några väskor och är redo för det som komma skall i morgondagens härliga timmar. Kvällen har slösats bort framför datorn, genomtänkt sådant slös eftersom individen Big D kommer vara internet lös i 10 dagar från och med i morgon, ni hörde rätt 10 hela jävla dagar.När helgkursen på Silverbay är över kommer jag nämligen dra vidare till Lake George där jag ska spendera 7-8 dagar med min kära värdfamilj på semester. Ska bli skönt att komma ifrån den tråkiga vardagen men jag är inte så jättepepp på att bo i en timmerstuga i skogen liksom, hur fint det än är där uppe. BAra att göra det bästa av det, hoppas stämningen i familjen blir lite gladare. Semester brukar ju ha tendensen att föra familjer närmare, om allt går som det ska. Blir det riktigt illa så kanske jag letar upp nån teckning uppe i någon gran eller så!! :)

Innan jag drar nåt gammalt över mig och faller in i en halv natts sömn vill jag också tacka mina älskade vänner Stephanie och Elina som är något av de sötaste jag vet. De kom hit med glass från Coldstone till mig i afton när jag jobbade och gav mig även en liten present i form av en parfym som simpelt på boxen sade "Because we love you". Tack kära vänner, hur sött som helst och jag älskar er också!! <3 Äntligen en parfym liksom , har snackat om att köpa en ny i månader nu! GOtt luktar den också, tack igen! :)

Vi hörs när vi hörs, ta hand om er!! Värt att nämna är också att på Lördag den 18e har jag 17 månaders jubileum här i Staterna. Helt crazy vad tiden går fort! 4 more months to go, then travel and then I'm home! Can't wait! Puss <3
Bjuder även på detta klipp från filmen The Proposal! Galet rolig film med Sandra Bullock. Se den ni som ännu inte gjort så!

Inga kommentarer: