lördag 18 juli 2009

Silver Bay!

Tänkte bara checka in och säga att läget är under kontroll och att vi lever här uppe i skogen. Har haft massa sessions hela dagen idag och jag måste erkänna att det är SJUKT lättförtjänta 6 credits. Man sitter och lyssnar lite, alternativt lyssnar lite på mp3n, och leker lekar. Spelade monopol idag tex. Aah! SJukt less är vi på alla jävla äckligt, täntigt, vidriga, fula, feta, humorlösa, intelligentbefriade, kortväxta, krullhåriga, felklädda och felstylade au pairer!!!! Det är ett som är säkert och jag är SÅ klar med au pair sammanställningar som dessa. UUuuuuh får kväljningar bara jag tänker på det!!

Som tur är har jag i alla fall my beloved Steph och Maria vid min sida som får även de mest lidelsefulla ögonblicken att bli något ljust och positivt! Tack för detta, couldn't have done it without you guys! Des och Steph drog ut på vattnet idag också i en kanot. Kunde slutat åt alla möjliga håll men trodet eller ej, vi sammarbetade och hittade både fram och tillbaka efter lite hej och hå och paddla på. Mycket viktig att vi kan sammarbeta om vi ska kunna starta ett företag ihop sen i stockholm, så det är all good news for us. Nästa gång (ja, tyvärr ska vi till Silver bay igen) så testar vi en K2 (tvåmanna kajak), får se hur det går då man i princip måste andas i samma takt.

Nu väntar en veckas "semester" med familjen i deras hus i Lake George. Ska bli sådär. Helst hade jag ju åka hem till Scarsdale igen och fortsatt med mitt liv, men en vecka ute i skogen kan ju bli rätt nice det med? Lite low key och familjeliv är väl aldrig fel?.... NU ska jag sluta tjura!

17 månader i staterna idag btw! 4 till sen är jag klar med detta yrke för resten av mitt liv. Helt plötsligt ser framtiden ljus ut! Puss på er alla!! och ja, vi saknar vår vän Elina!!!! <3 Vi hörs igen next sunday, I lake george kommer jag troligtvis inte ha något internet. HP6 imårrn btw ska vi nog lyckas med, caaaan't wait!! LOVE / BIG D

Inga kommentarer: