onsdag 1 juli 2009

Edo!

Var ut och åt idag på restaurant med Stephanie, hennes familj, hennes värdfamilj, värdmammans föräldrar och Elina. År på Edo, vilket är en restaurant där de lagar maten på bordet som man sitter vid. Sjuuuuukt fränt måste jag säga. De gör sina tricks, allt från att kasta mat som man måste fånga i munnen, till att spela trummor med stekspadarna, till att formatera riset till ett hjärta som pumpar, till att laga underbart god mat! Mums säger jag bara då jag ätit för kung och fosterland samt för 7 veckor framåt! Helt serri! Tack så hemskt mycket för maten, blev i slutändan Stephs värdmoder som betalade kalasen! <3

Därefter fick jag köra Stephanies jeep för första gången i mitt liv. Inne på restauranten frågade hon om inte jag kunde köra istället för henne så att hon kunde ta ett glas vin till. Självklart sa jag som tycker hon förtjänar all hjälp/nöje man kan skänka henne. Vilken hårt arbetande kvinna! Soo, jag körde hem den vingliga jeepen med stephs värdmor och riktiga mor i och vips så bra det gick :) Därefter blev det lite fotande med Mickans systemkamera (jag ska sååå köpa en sån snart) och chill framför tvn med familjen Lingmerth Karlsson! <3 Kanongäng verkligen!

2 jobbdagar kvar, sen blir det gallejj och roligheter. Fredag oklart, lördag 4th of July firande i city med konserter och fyrverkerier och söndag SKA JAG TRÄFFA MIN FAMILJ FRÅN KALIFORNIEN och jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad och längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket! älskade älskade va underbart det ska bli!!!! nu ska jag kika prison break! over n out/ you're the one!

Inga kommentarer: