söndag 4 januari 2009

Heads up!

Tänkte bara skriva en liten rad innan det är dags att sussa. Jag börjar skolan i morgon och jag är lika nervös som jag vore 6 år gammal och ska ha min allra första skoldag. Uuuh önskar att mamma kunde vara här och hålla mig i handen, men det ska nog gå bra det här! Sa jag inte nyss att jag blivit lite mer vuxen, lite mer mogen? öööh. Jorå, jag ser också fram emot det lite, kanske man träffar några roliga sköna amerikanare som man kan hänga med innan det är dags att åka hem. 8-11am och 7-10pm är det skola och jag sover över hos min finska vän nu 4 nätter, känns lite kontigt men samtidigt bra. Skönt att det är närmare till skolan och att jag faktiskt kan vara närvarande..

Vi kommer troligen att flytta till helgen som det ser ut så det ska bli skönt. Civilisationen here I come, lite sent påtänkt bara då jag snart resen hem men what to do.. Tog btw även bilen ner till Santa Clarita idag vilket jag hade övervägt att INTE göra då den inte är i sitt bästa skick. Men det gick ok. Va dock en olycka på min sida vägen någonstans längre fram så resan som skulle tagit 35 minuter tog istället rediga 2 timmar, yeeey precis vad jag ville skulle hända på min lediga dag!! Men men, är ju här nu iaf i tryggt förvar och det måste ju vara värt något. Ska försöka sova nu, skola i morgon så jag måste upp med tuppen kl 6 i mårgon bitti. Fortfarande nervös :)

Puss och godnatt!! Och bara för att det blivit som en vana så måste jag såklart nämna Edward Cullen i även detta inlägg. Haha blickade ner igår och jodå hand namn står klart och tydligt med i mina 10-20 senaste inlägg. yeey!! PUSS

Inga kommentarer: