onsdag 20 januari 2010

Fint folk kommer alltid sent...

..brukar det ju heta och det är väl denna gruppen man helst vill tillhöra, för vem gillar att vänta egentligen? Des är dock först på förfesten/middagen idag och har uppenbarligen inge bättre för sig än att för tillfället ge alla läsare en liten uppdatering av sitt händelserika (?) liv. Vaknade kl 9.59 av ett tefefonsamtal från Cultural Care där jag sökt jobb som rekryteringsledare. Samtalet pågick i ca 30 minuter och lät väldigt positivt trots Des morgonhesa whiskeyröst och dåliga förmåga att hitta orden hon sökte i all hast. Hoppas hoppas liksom för jag har hört att pengar är rätt bra att ha $$.

Dagen har gått väldigt snabbt utan att nåt vettigt egentligen har åstadkommits. Duschat, sminkat, lockat håret, kopierat in gamla sms på datorn (kul läsning för tråkiga stunder) och ja... det var väl allt. Har fundilerat lite kring hur många människor man tappar på vägen fram i livet.. Det är jävligt tråkigt faktiskt men jag antar att det händer av en anledning. Troligen var det inte meant to be, eller också kanske man tar upp kontakten senare i livet, vem vet? Om man ska se lite positivt på det istället så träffar man också en hel del NYA favoriter där emellan. Gillart, som man säger these days eller kanske "like" för dem som fortfarande har de engelska verionen av facebook (typ jag).

Okej, det var väl allt för denna gången! Nu blir det fest med mina absoluta favoriter och så länge jag har dem kan ingenting gå fel! Skål för er, för att ni är fantastiska och alldeles speciella för mig! (hjärta)

Inga kommentarer: