torsdag 21 januari 2010

Wake up call

"Elina säger:
du är fan den oseriösaste jag vet men får ALLTID till det endå. Det kommer säkert gå sjukt bra för dig vad du än gör men du är verkligen en glidare min vän :P

Elina säger:
du kommer säkert bli den rikaste och mest frmgångsrika av oss 3 i slutändan, det är jag helt säkert på"

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Jag tror jag just dog av skratt.... Här sitter jag och tror jag är så duktig, aktiv, involverad och på hugget. I själva verket glider jag inte ens på räkmackan, jag ÄR jag typ räkmackan. Varför jobba i onödan? Så länge man får det man ska ha gjort gjort så spelar det väl inte så stor roll HUR det sker? Eller?

Elithänget igår var en succé. Sjukt bra kväll men god mat, många skratt och alldeles för mycket alkohol men det bjuder vi ju på. Jobbigt för dem som jobbade dagen efter, tur att det inte jag var :P Hehe (elakt skratt).

Nu ska jag se film och ta det lite lugnt.
/ChillDes

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR RÄKMACKAN !! Helt klart. Göm inte chipsen till filmen dude, hört att man inte kan få för mkt ;) / e