måndag 18 januari 2010

Hört idag

Erik Faxbrink säger:
"men du är Old School. Det har jag alltid sagt! Sådana som Du, jag, Simon, Faxing, Mats med flera. Vi klarar oss alltid. Vi är överlevare, upplevare och hårdingar! Det anser jag"

Jag säger, fy fan va det kommer bli jobbigt att lämna er igen!

Linn Rödén säger:
"men jag haller pa att mentalt forbereda mig pa att ata tusenfotingar i djungeln, for jag vagrar ata maskar iaf"

Jag tänker - vart är världen på väg?

Linn fortsätter:
"sa det ar bara att ata pa
det ska ju tydligen vara bra med protein hahahahaha
sa haller pa att forestalla mig tanken att jag ska stoppa i mig levande saker i min mun hahaha
men som sagt, jag vagrar pa maskar, jag sa det till matias, VAGRAR
det ar det ackligaste jag vet"

Så förutom att jag har sköna" vänner så har jag sovmorgon imårrn. Känns niiiiice såklart! Jobbade 12-20 idag i kassan på Ica och kände att det inte är min grej det där med kassan.
Helgen bjöd på mycket filmer.
Knowing - bra förutom ufot och de övriga science fiction inslagen :P
12 Rounds - superbra och spännande
Airplane - hysterisk film från 1980
I love you man - trodde den skulle vara roligare

så nu vet ni det.
ska på stan med pappa imårrn.... arbetsförmedlingen betalar resor för arbetsintervjuer har jag hört. Lätt värt :) sen vill jag ju ha den där kjolen på h&m...

och nu är det hög tid att plugga för högskoleprovet och att kolla på skolor till hösten. Såja, D is on her way! Har även hört att en flytt till Stockholm är nära nu, sååå underbart det ska bli :) En skön sambo, bra jobb, gymkort, diet, vårkänslor, dans.... mmmm, kom igen då!

PUSS

Inga kommentarer: