onsdag 27 januari 2010

Meet me halfway

Jag är på gång nu och det känns skönt. Jobb och boende är fixat i Stockholm till min STORA glädje. Det kommer bli så underbart att spendera våren i vår huvudstad med den skönaste Nässjö-bon there is ;) Nu är det bara att anmäla sig till högskoleprovet, packa, hitta/ansöka skolor till hösten, skriva in sig på gym och dansskola och verkligen bara hårdköra i vår. Det nya livet startade inte den 1 januari som man så klassiskt säger varje år. Mitt nya liv startar den 15e februari då jag tar mig an Stockholm med öppna armar. Detta skall bli bra!!

Akut jobbade idag i några timmar och jobbar igen på fredag. Imårrn är jag alltså, för de snabbtänkta, ledig och kommer spendera dagen lite sovandes och chilla sådär som bara Des kan. Skulle behöva ringa om tid på folktandvården då jag anar att några hål kan finnas.. Resten av dagen täntke jag tvätta och knappa på datorn och försöka sträta ut frågetecknen för framtiden lite mer. Alltid skönt då högen av måsten minskar och klar-tecknen blir fler. Gillart!

Tänkte såklart även lägga in något nevativt i mitt dagens ack så övervägande positiva inlägg. Jag har för första gången i mitt liv fått acne problem och vet inte vad jag ska ta mig till. Är det en blandning av dålig kost, för lite kondition, för mycket stress och för mycket alkohol mån tro? Det måste bli ändring på det dåliga vanorna illa kvickt i så fall för hur kul är det att vara 20 år och se ut som ett slagfält? Vet ju en som kan svara på det men han förblir anonym och alldeles för matcho för att ens veta om sanningen... LOL

Så ja, tänkte börja kolla lite på The Vampire Stories nu när mina favvo serier inte verkar finnas tillgängliga på internet för tillfället. Well well, hoppas det är så bra som jag hört :) Godnatt kära vänner. PUSS

I miss u!

Inga kommentarer: