tisdag 26 januari 2010

Så vad har hänt sedan sist?

Jag har kollat på lite svensk film. En Johan Falk film, Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. Måste ju säga att dessa varit riktigt bra trots att jag egentligen har en väldigt negativ syn på svensk film. So keep up the good work.

Mina älskade tvillingar i New York är numera 1 år gamla (idag). Grattiiiiiiis älsklingar <3

Stockholmsresan är nu väldigt planerad, är väl bara att boka tåg snart då! De ringde från cultural care och erbjöd mig lite kontorsjobb idag så det känns grymt kul måste jag säga. Ica Solna känns också kul då många av timmarna vad jag förstått kommer spenderas i färsken :) Alltid kul med lite nytt... Stephanie, detta kommer bli GULD!

Det negativa tar ändå över denna vecka då jag igår förlorade en av mina närmaste vänner. Inget dödsfall men tydligen är vår vänskap över och det hugger i hjärtat. Du kommer bli så saknad och jag önskar det gick att ta tillbaka allt och att det kan bli som förut! :/

Har insett att jag är en dålig människa som sårar dem som står i min närhet. Det är lätt att vara klok med facit i hand men när man väl har det så är skadan redan skedd.

Inga kommentarer: