fredag 29 januari 2010

När man inte är pepp på något..

Sitter här framför datorn, det är fredag kväll och jag har precis sluta jobbat. Borde vara peppad på utgång och fest men känner mig mest bara blä, usch, fy och rätt ledsen. Det tar på krafterna att försöka vara glad hela tiden när faktum kvarstår att saker och ting inte är som de ska. Två av de vänner som gjorde mig gladast är idag långt borta (avståndsmässigt och mentalt) och här sitter jag ensam kvar. Linn min älskade vän, kom tillbaka eller åtminstone hör av dig så jag vet att du lever!!

Jobbade 7-19 idag, ett riktigt långt pass på ICA med mycket $$. Golvpass är bra, de går fort och är roliga! För er som är intresserade så har jag städat lagret så nu är det "dansgolv" som Simon brukar säga! Fick även reda på att jag kommer att jobba i charken i morgon 12-18 vilket kommer bli mycket spännande. FIck en snabbkurs idag på hur man skär upp korv, väger och förpackar, ost och köttsorter, vad man ska tänka på då man städar osv.. En himla del att ta in på samma gång så det ska bli intressant att se hur det går imårrn! Kul kommer det bli iaf :)

So ikväll. Har hört att det är tjejkväll på olearys och att INGEN ska dricka. Så min fråga är, vem ska man då fyllehångla med?!?! Opepp på utgång och opepp på att vara hemma så man kanske ska dra några bärs och bara slappna av. Kanske kommer man på nåt coolt!

Hade svårt att sova i natt, vände på dygne. Sov kanske 1 timma sammanlagt=/ Låg och tänkte på stockholm. Jag är OTROLIGT peppad för detta, det måste sägas först. Men efter att sett Män som hatar kvinnor poppade det upp massa hemska senarium i huvudet på mig vad som skulle kunna hända på vägen hem från ica osv. Sjukt hemskt att tänka på och jag är glad att de tankarna inte stannade i mitt huvud längre än på småtimmarna.

Okej, så nu ska jag göra mig i ordning och förfesta själv! Wohoo! Hörs

Piz out, och DU kan ju sluta vaså dramatisk. I mean come on!

Inga kommentarer: