onsdag 13 januari 2010

Linn Rödén

Det lönar sig att försöka, kan jag bara komma ihåg det nu? Mailade min forna värdmor i New York efter lite bristande kontakt och fick just ett supergulligt svar tillbaka. Att de saknar mig och att jag alltid är välkommen tillbaka och så vidare. Det värmer att höra och jag ska försöka öppna dörren till USA världen igen. Det gör ont att höra om den men att inte vara där, det är fel på nått sätt och svårt att förklara. Men ja, man måste gå vidare! Förlåt e.

Söker just nu lägenhet i Stockholm för fulla muggar. mailade just iväg en ansökan om jobb till cultural care och hoppas på det bästa! :) man känner sig mycket bättre till mods när man tar tag i saker och ting! Kan jag komma ihåg det nu och inte lägga måstena på hög?

Personalfest med ICA gänget imårrn. Kan bli intressant!

Hängde med Linn ikväll, vi skrattade, käkade kebab och kollade på desperate. Kunde varit som vilken kungkväll som helst men nu var det ju så att det var den SISTA tillsammans på 3 månader. Älskade vän, nu när jag precis kommit tillbaka och du välkomnat mig med öppna armar så är det du som sticker. Inte riktigt okej, men jag är så glad för din skull! Skulle ju inte bangat på att följa med om jag hade haft lite mer cash i dagsläget! Men ja, ha en underbar resa och var rädd om dig. Du är min solstråle och utan dig försvinner lyckan och glädjen. Du är värdefull för mig, kom ihåg det!!

PUSS <3

Inga kommentarer: