torsdag 7 januari 2010

Så lite tid

När man har för lite tid och för mycket att göra..
Stockholm, när, var, hur?

..... Lägenhetshysteri, nån som har en lägenhet i Stockholm som de vill hyra ut i andra hand till mig och stephanie? Vore ju guld för att svara på annonser på blocket o dylikt är inte så roligt...

Tjock har jag blivit, ingenting ser bra ut längre och det är bara tråkigt att ens försöka göra sig snygg för en kväll ute med brudarna. Jag behöver nog stockholm rent diet och träningsmässigt.

Dansa vill jag börja göra, jag saknar det <3
Tänkte bosätta mig hos Natuls i helgen eftersom vår kära bild gått sönder, frusit och lagt av. (Joy) Ska bli mys att hänga med brudarna iaf! Jobbar hela helgen, dollartecken osv. jag gillar mitt bc gäng, vi är härliga typer med en skön sammanhållning..:)

Bättre låt och nu ska jag sova! Godnatt puss


width="425" height="344">

Inga kommentarer: