tisdag 8 juli 2008

Babylycka!

Idag kom äntligen lilltjejen till världen som växt så länge nu i min värdmammas mage. Vaknade i morse av en knackning på dörren med meddelandet att det var dags. Sedan åkte min värdmamma och barnens pappa till sjukhuset och kvar blev jag med barnen. Vi har lekt hela dagen lång och de har varit gulliga idag! :) Sen runt middagstid ringde pappan och sa att allt gått bra och att han skulle komma och hämta barnen så de kunde åka till sjukhuset! Soft tyckte jag för då blev jag ensam hemma här i huset ett tag :) Såg några bilder på lilltjejen också på pappans telefon och det var en liten sötis minsann :) Men vad kan man förvänta sig, resten av barnaskaran är ju vackra så.. Hur som helst har jag chillat på, ätit massa onyttigheter (Hm, min diet går inte i rätt riktning längre... måste skärpa mig) och tittat på tv.
"I have a thing for Disney-movies" sa jag till min värdmamma en av de allra första dagarna. Har sätt 2 av mina favorit disneyfilmer nu, Lejonkungen och Pocahontas. Vet inte riktigt varför jag är så fast vid Disneyfilmer, tror det är all musik i dem, allt är så känslosamt och vackert. Hur som helst, nu ska jag fortsätta mitt chillande och kanske se Forrest Gump eller liknande, har ju inte sätt den än så det är kanske också dags! Puss och hej, jag saknar er där hemma!!

5 kommentarer:

LovisaGaëlle sa...

Åå, Grattis Des! Det låter Underbart med en liten bäbis. När du kommer hem blir det disneymaraton. Saknar dig!!

Anonym sa...

Lejonkungen är the shit! MEN SHAAAJZE, du har inte sett forrest gump heller? Vad är det här jag hör? Hur många klassiker har du missat egentligen? Jäkla tok! <3

Anonym sa...

Tack Lovis!! :) Det kan du ge dig på, Disneymaraton it is!! ;) saknar dig med!!

Haha näe Linn, jag har varit lite of på de där klassikerna alltså men jag jobbar på det. Vad är det med jag behöver se? PÖSS<3

Anonym sa...

Des! gillade du Forest? Jag älskar den filmen! Va ska nyungen heta? Saknar dig!

Anonym sa...

Haha den va rätt bra, men kanske inte en av de bästa filmerna jag sätt, sorry darling!! Saknar dig med!