lördag 12 juli 2008

Eurotrip

Hahaha, jag säger bara det! Vilken sanslöst jävla rolig film!! Har legat och fnissat konstant i 1,5 timma nu varav verkligen då och då måsta ansträngt mig för att inte brista ut i en skratt attack som skulle fått hela huset att vakna. Jag säger då det, den här filmen var sjukt rolig! Haha nä jag säger då det, klockrent!
Snackade även med Carro idag som tipsade om Alvin and the chipmunks. En film i första hand kanske riktad till barn, meeen den va söt. Handlade om tre söta chipmunks som blev artister och åkte på turné osv. Väldigt söt iaf så jag är nöjd med kvällens filmval!
Puss, jag längtar till den 26 augusti!! Då är det du och jag Linn, som på den gamla goda tiden! wohoooooo :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Eurotrip, den vare länge sen jag såg :) Och Alvin and the Chipmunks är ju assöt, den är så bra ju! Mmm, den 26:e äre vi minsann hihihihi :D KOMMER BLI KÖÖÖNG <3

Anonym sa...

Love love love, det är allt jag känner just nu =D