fredag 4 juli 2008

Happy Birthday!




Idag fyllde min värdmamma år, stort grattis till henne. Köpte lite krimskrams som mest gick ut på att driva med hennes inte så fantastiska sidor och ge henne ett gott skratt samt ett seriöst födelsedagskort där jag skrev hur bra jag trivs här, för det gör jag verkligen! Dock att det är lite tråkigt ibland och att man bor lite utanför civilisationen, meen man kan ju inte få allt och som mamma brukar säga "det är bra att ha tråkigt ibland". Vi firade henne med tårta och mat på restaurant. Pappan till barnen kom upp och hängde vilket faktiskt var rätt nice även om det var rätt stelt. Till maten beställde han in 7 olika sorters öl i mindre glas vilket han gladeligen delade med sig av, TACK! :) Jag är törstig på alkohol these days och jag längtar sååå efter att festa med brudarna igen, kan man spendera en helg på bättre sätt? :) (ledsen mamma)

OCH äntligen har Linn fått sina pengar så att vi kan beställa resa till henne. Hon kommer i slutet av augusti för att hälsa på mig och ingen kunde ju vara gladare än jag!!!!!!

Så, just det ja! Skulle också säga att mitt hår växer sakta men säkert och blir längre vilket jag vill att det ska bli. Har kommit in i en period då jag tycker det är extremt snyggt att ha långt hår! Tittade även på lite bilder på facebook och såg att Helena lagt upp massa fula bilder sen nyår och ännu äldre. haha bättre att vara ovetandes om vissa saker :P
Nu ska jag sova, 4th of July imårrn vilket ska bli spännande! :)
Ida Sundsten, jag avundas ditt hår. Du är vacker! Puss

Inga kommentarer: