torsdag 17 juli 2008

Doktorn!!

Hallå igen! Först av allt vill jag bara säga att jag verkligen kom in i en sentimeltal svacka sedan jag kikat på filmen (finns på facebook) som Nälski gjorde till mig. Fick mig att tänka tillbaka på vilka roliga och fantastiska minnen jag har med alla er där hemma och att vi faktiskt har haft den absolut bästa tiden tillsammans redan! Jag tänker tillbaka med ett stort leende på läpparna och känner sorg i hjärtat över att det aldrig mer kommer bli detsamma. En del flyttar, andra har man tappat kontakten med under resans gång, andra kanske man aldrig mer ser igen, alla sprids sakta men säkert i olika riktningar, det är tragiskt men livet måste gå vidare. Jag är så glad att jag har fått chansen att lära känna er och all kärlek vi delar. Jag saknar er otroligt mycket och kan inte hjälpa att fälla en och annan tår. Nathalie, tack för att du är min vän! Och tack till er andra, ni betyder så mycket!

Så, jag var ju faktiskt och hälsade på farbror doktor idag då min smärta i öronen inte kunde på pågå längre. Efter lite krångel med försäkringspapper och annat så fick jag äntligen komma in. Det visade sig vara så ograciöst att jag hade för mycket vax i öronen (även kallat vaxpropp) så det blev till att rensa dem med lite kemikalier. Ont gjorde det, men nu är smärtan borta och jag hör igen!! Sååååå skönt enda tills vi kom hem till huset igen och hörde småskruttarnas höga tonarter, då kände man att det kanske var bra som det var ändå :P Höhö

Har inte varit iväg och campat än, då det inte fanns nån plats på campingen i tisdags! har haft lite second thoughts på det hela men till sist beslutat mig för att följa med. Min värdmamma tyckte jag borde ta chansen, ska tydligen vara en väldigt fin sträcka till beachen och med solnedgång över havet osv, så det låter ju helt underbart! Kameran ska med i högsta hugg och det ska bli skoj att få lite variation i vardagen. Allt är lugnt mamma, jag tror jag överlever och inga sårade känslor för någon.

Det var dagens rapport. So you think you can dance var väldigt bra idag och jag hoppas att Will vinner alltihopa, en otrolig dansare! Så, nu ska jag sova så jag är redo att slita på mig ryggsäcken och solbrillorna imårrn! Beachen, here I come liksom!

Snart bara 1 månad tills Linn kommer också! Jag sakar er alla jättemycket, glöm inte att jag älskar er och tänker på er ofta! PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tänk att det bara är lite mer än 1 månad kvar, shit, sommaren rusar alltid förbi för fort. Men kommer bli underbart att vara hos dig, men när man kommer hem igen kommer det vara grått & kallt & dystert, usch, jag vill inte tänka på det :p

Anonym sa...

Det kommer bli sååå himla skoj!! :) Har du kommit på nåt du vill göra än?? Längtar efter dig som bara den!!!<3