tisdag 15 juli 2008

Det är mycket nu..

Ja, när jag ändå håller på så kan jag väl slänga in ett inlägg här också! Jag är lat och väldigt seg på att svara på inlägg, mail etc, jag ska erkänna det! Va en månad sedan sist exakt som jag körde racet så om jag svarar snabbare så känn er mycket speciell att jag faktiskt made the effort. Så vad händer då, JO en man i en av lägenheterna mitt emot affären (1,5 km från mitt hus) bestämde sig för att hugga ihjäl en kvinna med ett svärd, ETT SVÄRD! Sjuka människor finns det men hur många har ett svärd hemma i lägenheten liksom? Man ska aldrig bli brydd så nu är mitt enda lilla nöje på vardagskvällen- nämligen att gå på affären- över, förbi, passé, borta, väck. För vem vågar sig ut i skymningen när svärdmannen kanske lurar bakom busken? Inte jag!

Imårrn ska jag ut och kampa, ja ni hörde rätt KAMPA! Tjejerna, pappan och jag ska bege oss till nån strand och sova i tält imårrn, sweet. Jag gillar inte att kampa men har ju aldrig testat kampa på stranden så det ska bli lite spännande! Allt för att få lite variation i vardagen!

Och jag har fått nåt fel på öronen, har ca 1/3 hörförmåga kvar i dem så hurra för mig. Slipper höra barnens skrik (yes) men jag hör knappt vad jag själv säger för den delen heller vilket är svårare då man försöker snacka på ett annat språk. HAr haft detta i 3-4 dagar nu så snälla försvinn, bli bra!!

Nu ska jag börja fundera på att sova. Snart, ska va uppe lite längre ikväll så jag kan sova gott imårrnkväll. Gillar inte att sova ute i det fria, så lika bra att se till så man är dödstrött imårrn så man sover som en stock!
Puss hej, om 3 dagar har jag varit i usa i 5 månader, kan ni förstå vad tiden går fort ändå?

Och mamma har köpt en snobbenväska, vart är världen på väg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, en snobbenväska! Till vadå? HAHAHAHA :D

Anonym sa...

Till SIG SJÄLV att gå runt med på stan!! HAHA hur pinsam får man bli liksom?