torsdag 24 juli 2008

WILL, my darling!!!

Aldrig kunde jag tro att han skulle behöva lämna so you think you can dance, han skulle ju vinna! Känner mig som 12 år igen men om ni sätt honom dansa så förstår ni vad jag menar. Ett dansande geni, fantastisk personlighet och överdrivet het!

Får trösta mig med att det i helgen kanske blir lite rajtan tajtan, är tydligen nån surftävling vid Huntington Beach (Mmm surfkillar) och därefter partaj! Hoppas det finns ÖL! I need it, det är mycket nu, mycket man bara vill glömma bort för en stund!

Btw var vi iväg och ansökte efter social security number idag så jag hoppas det går igenom. Vill ta körkort nu, nu, nuuuu!!

Såg förrester 10 000 BC nyss och jag tyckte den var riktigt bra! Ikväll tittar jag klart på Cruel Intentions innan jag lägger mig, har sett den förut men hetare film får man leta efter, eller hur Karin :) höhö Puss och kram, saknar er lite då! Ge mig Will nyss!

Inga kommentarer: